fredag 12. juli 2013

Fytt i katta for et rot.....

det har vært på min del av baderomsbenken da :( Jeg har i grunnen vært ganske så lei av denne delen lenge, og i dag fant jeg delvis løsningen.... 

Etter en liten runde på Laksevåg Senter, kom jeg hjem med disse tingene her :)


Så etter litt vasking og rydding på badet, ser min del slik ut nå :) Litt mer fornøyd, men skal nå prøve å fikse litt mer.. Føler jeg har alt for mye på plassen min, he-he :)

Jeg får vel hive meg rundt, og fortsette med rydding, kasting og enda mer husarbeid. Det blir jo en så god følelse når man er ferdig :) Da kan jeg ta helg med god samvittighet :)
Ønsker dere alle sammen en fin fredag videre, og en riktig god helg :)



1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Heisann :D

Så fint det ble :)
Moro å rydde opp litt.

Den så veldig lekker og fin ut den lille kurven.
Kan jeg spørre hvor du fikk tak i den?

Får ikke sove jeg...

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)