onsdag 10. juli 2013

En forsinket, men utrolig fin....

bursdagsgave fra Inger :) Hun er jo bare så utrolig snill og da :) Følte jo nesten at det var både bursdag og jul her i sted når jeg åpnet alle gavene fra henne :)
Englepuslespillet passet jo bare så utrolig godt, i og med at jeg ble ferdig med det jeg fikk av guttene til bursdagen :) Gleder meg til å få satt i gang med det :) Må bare vente til jeg får tak i en plate til det forrige :) 

Og Mariusboka som jeg har ønsket meg :) Sokker er jeg storforbruker av, så det passet veldig bra med nye sokker også :) Mye fint scrappepynt og to poser til å pynte :) Smykker, krem og en liten parfyme også :) Og det fine kubbelyset også :) Ble helt overveldet her :) Jeg er jo også veldig glad i sommerfugler, så koppen med sommerfugler på, skal nok bli flittig brukt til tedrikkingen :)


2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Så moro at gaven falt i smak :)
Glad for å høre det :)
*klem*


Nina Aasheim sa...

Den falt virkelig i smak ja :) Du er jo bare så utrolig flink å lage til gaver :)

Klem :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)