tirsdag 9. juli 2013

Det har ikke akkurat gått fort unna...

puslingen her i huset...;( For noen uker siden måtte jeg rulle det sammen, for Roy trengte kjøkkenbordet til å lage noen kort.... Jeg var ganske spent da jeg rullet puslespillet ut igjen, men det var ingen fare :) Puslespillet lå like fint nå, som da jeg rullet det sammen :)  

Nå har jeg puslet litt inni mellom, mens resten av puslespillet har vært bortpakket :) Klarte jo ikke å la være helt :) :) Så både bunn og topp på esken har vært i bruk for å si det slik :D

Så nå i dag var det å få samlet hele puslespillet :) Og så ble det jo så jeg puslet litt til :) Så nå er det ikke mye igjen på dette puslespillet her, og puslebrettet har virket til all forventning :)


1 kommentar:

Anna Therese sa...

Du har jo komt langt du :)
Er kjekt med puslespill. Har alltid hatt lyst på et slikt med delfiner på, men har ikke funnet noen fine enda. Har hørt rykter om at det er mange flotte på en stor lekebutikk ute på sotra så eg må ta meg en tur ut å se :D
Ha en fin kveld videre <3 Klem <3

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)