søndag 30. juni 2013

Trekking av Give Away :)

Denne gang har jeg latt Random ta seg av trekningen :)

Siden dere som deltok kunne velge mellom å kommentere på bloggen, eller å kommentere inne på Facebooksiden min, så har jeg laget en ny deltakerliste...;)

Så var det å la Random gjøre resten av jobben :) Etter å ha lagt inn tallene, så var det bare å trykke "Generate"... Vinneren ble da nr.7 på listen, altså Monica's Verden :) 



Gratulerer så mye :)Ta kontakt med meg på Facebook eller med en kommentar her, så jeg kan få adressen din :)


Redigering: Da jeg la ut dette innlegget så lå det et lite bilde fra Random her, men nå ser jeg at det har forsvunnet...;( Kanskje jeg har gjort noe feil... Uansett, så la jeg inn tallet 1 på min linjen og da 15 på max linjen. Og da etter å ha trykket genrate, så kom altså tallet 7 fram... Vet ikke hva feil jeg har gjort, men ikke noe å gjøre med nå. 

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)