lørdag 8. juni 2013

Jeg har hatt en fin arbeidsuke....

med litt kaos på jobb, men har nå overlevd dette også :) Dagene i barnehagen går nå utrolig fort, og jeg stortrives i den barnehagen hvor jeg er vikar nå :) Det gleder meg at de ønsker meg videre fram til sommerferien :) 
På onsdag møtte jeg nå Roy i sentrum etter jobben, og vi havnet på China Palace :) De har så god mat der, og av og til er det kjekt å slippe å kokkelere hjemme :) 

Denne dagen var jeg også innom Ark, hvor jeg kjøpte bøker for gavekortet som jeg fikk av Ellen til bursdagen :)

Jeg har ikke orket noe pusling i løpet av ukedagene, men i dag har jeg fått gjort litt på puslespillet mitt :)

Nå har jeg også bestemt meg for hva jeg skal kjøpe for dette gavekortet fra Hilde :) Jeg er nå bestilt for fire dager i barnehagen neste uke, så den fridagen min skal jeg ut å shoppe med andre ord :)

Nå skal jeg sløve bitte litt på data, før jeg prøver å komme i gang med et brev :) Og ikke minst prøve å få unna litt på broderiet på Inger :)
Ønsker dere alle sammen en fin lørdag videre :) Og en riktig god helg :D



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)