tirsdag 11. juni 2013

Har hatt en koselig tur til sentrum....

hvor jeg traff Marianne :) Det er alltid like koselig å treffe henne, så burde prøve å gjøre det oftere :) Mens jeg var med henne, fikk jeg kjøpt denne fine kalenderen på Casa Design :) Har hatt lyst på en slik en stund, så nå har jeg endelig fått en :) 
Etterpå havnet jeg på en gullsmedforretning, hvor jeg kjøpte meg en ny sølvring :)

Så var det å sette seg ut i solen litt, hvor Marianne koste seg med en bolle og kaffe :) Der satt vi en stund, før Marianne reiste hjem igjen...

Mens jeg ventet på Roy, som da var på vei til byen, så fikk jeg brukt opp resten av gavekortet fra Ellen på Ark, og den summen jeg hadde igjen fra pengegaven fra mine foreldre :)

Da Roy kom, ble det så vi gikk ned mot Bryggen, hvor vi tittet litt, før vi da tok bussen hjem :) Nå skal resten av denne dagen bare nytes, og da mest mulig i solen, for i morgen er det meldt om regn igjen....

Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin tirsdag :)




1 kommentar:

Anna Therese sa...

Så masse fint du har fått kjøpt deg :) Mange gode bøker du har kjøpt.Fortell meg gjerne hva du synes om Reisen hjem for den har eg lyst å lese selv, men har ikke fått kjøpt den enda :)
Klem <3

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)