søndag 16. juni 2013

Da er jeg i full sving med...

Inger sitt broderi igjen :) Og her har det gått unna i dag, og jeg har bestemt meg nå for å gjøre dette ferdig, før jeg tenker på å brodere på noe annet :)




Jeg hadde jo kommet et godt stykke på vei med Hurtigruten, men i morges oppdaget jeg en feil :( Det viste seg at jeg hadde blingset litt, og brukt feil tråd.. Ja, vanligvis hadde jeg nok bare raknet opp igjen, men selvfølgelig har denne feilen skjedd midt i kaoset :( Så jeg må nok begynne på nytt :( Derfor har jeg nå lagt dette prosjektet til sides, og kommer ikke til å begynne på det igjen før jeg er ferdig med Inger sitt....

3 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

God morgen kjære venn :)

Så leit at det har blitt noe kluss med det nye broderiet ditt:(
Kjedelig når man må rakne opp og begynne på nytt.

Mitt broderi blir bare SÅÅÅ flott:)
Du er en engel som broderer dette for meg:)

Hvordan står det til? Godt det nærmer deg helg?

Her går det fint:) Hadde en liten tur på sørlandssenteret i går sammen med min søster.
Vi spiste på Café Opus der du og jeg spiste et par ganger da du var hos meg:) Og jeg prøvde noe nytt - kryss i taket x..hehe.. :) Det het quesedilla (usikker på skrivemåten) og var ganske ålright. Stekt tortilla med kylling, paprika, løk og ost, og salat, rømme og salsa ved siden av.

Klarte jo ikke la være å kjøpe noen bøker, så 4 nye ble med hjem:) Ellers fant jeg ikke noe spennende.

Var også innom IKEA en rask tur for å kjøpe tre lave bokhyller. Nå skal det bli orden inne på kottet:) To av de skal stå der og den tredje skal stå på gjesterommet der du sov sist:)

Idag er det sol fra skyfri himmel her - enn så lenge iallefall - høljet ned i går.

Ønsker deg en kjempefin dag! :D

*Klemmer fra ei blid sørlandsjente som har begynt ferie*

Anne Britt sa...

Kanskje du bare skulle la feilen være... Da får jo broderiet et personlig preg? Selv liker jeg best å "dikte" litt i det jeg syr...

Nina Aasheim sa...

Jeg kunne nok ha gjort det, om det var en liten feil Anne Britt... Problemet her, var at jeg hadde sydd med en svartbrun farge, men skulle ha brukt en lilla nyanse :( Så føler for at det da blir for feil.... Jeg pleier også å "dikte" om jeg gjør noen småfeil :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)