lørdag 29. juni 2013

Å jobbe mye...

gir mye penger i lommeboken.... Da er det ekstra gøy å reise på shopping :) Det var noe Roy og jeg bråbestemte oss for å gjøre i dag, og ja, vi bli litt fattigere, men mye fint ble med oss hjem også :) 
Først var jeg nå innom Glitter hvor jeg kjøpte meg noen øredobber og et smykkesett :) Så nå er det bare å håpe at jeg kan bruke øredobbene... Jeg tåler nemlig bare gull i utgangspunktet, men fikk et tips av en selger der, som selv ikke tålte annet enn gull. Hun smurte inn øredobb "pinnen" med blank neglelakk, så dette skal jeg altså prøve :) Og det ble jammen med et sett med smykke og små øredobber fra butikken også :)

Etterpå gikk vi innom Casa Design, hvor jeg brukte gavekortet jeg fikk i postkassen fra dem i går :) Dette fikk jeg som kompensasjon pga en feiltakelse som var skjedd mellom selger og meg sist jeg var der. Kjempe god service :) 

Til slutt var vi innom H&M, hvor jeg kjøpte meg et sett med neglebehandling og da en blank neglelakk :)

Ellers må jeg jo vise det fine smykke som kom i posten til meg i går fra Hilde...;) En kjempe fin bursdagsgave :)

Nå vil jeg til slutt bare ønske dere en riktig fin lørdag videre :)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)