torsdag 9. mai 2013

Strikkemaskinen min er kommet fram igjen :)

Den har nå vært framme hele tiden, etter at vi flyttet da, men den har vært "innpakket". Jeg har sett på den flere ganger der den har ligget, så den har ikke vært glemt...;)
Tidligere i år laget jo Roy til kjøkkenbordet vårt, så jeg kunne bruke det til å scrappe ved... Jeg har enda ikke fått scrappelysten i full blomst, så nå fant jeg ut at det var på tide og se om jeg kan få til strikkemaskinen i stedet :) 
Jeg fant nemlig en veldig grei side inne på en gruppe på Facebook med trinn for trinn ved opplegg av masker, så kanskje... Kryss fingrene for meg kjære lesere :) Jeg har så lyst til å få dette til :) :)





2 kommentarer:

minhverdagsblogg sa...

Dette klarer du Nina.Lykke til:-)

Anna Therese sa...

Gleder meg til å se hva du skal lage :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)