torsdag 2. mai 2013

Jeg har fått kjøpt meg....

bøker i dag :) Lenge har jeg hatt lyst på bøkene "Fifty Shades", men har ikke gitt meg råd til det. Veldig mye fordi det har vært så ulike oppfatninger av bøkene. Nå er jeg i grunnen slik at jeg har jeg bestemt meg for at jeg vil lese noen bøker, så leser jeg de uansett hva andre mener. Og når de at på til ble solgt for kr.99,- pr bok, og samtidig var under 3 bøker for prisen for 2, ja da klarte jeg i alle fall ikke å la være :) Så nå er det bare å lese meg ferdig med boken jeg holder på med, så jeg kan få satt i gang med denne bokserien :)


2 kommentarer:

Anna Therese sa...

Hehe du blir hekta ;)
Eg leste som sakt alle tre bøkene på rundt 3 dager, og Robin sa at han så meg nesten ikke på de dagene! Du fikk de iverfall billig da, eg betalte over 200 per stykk.
Var det masse andre billige bøker der du var? Klem <3

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)

Disse bøkene frister ikke meg, men håper du får en god leseropplevelse:)
Du var iallefall heldig med tilbudet.

*Klem fra meg*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)