søndag 5. mai 2013

Give away :)

For noen dager siden la jeg ut inne på siden min at jeg ville ha en give away når siden hadde fått 50 liker'e :) Dette har jeg nå oppnådd så her kommer utfordringen, og den er rett og slett ganske så enkel :)
Man kan oppnå to lodd :)


  • Del dette innlegget på Facebooksiden din, og du får et lodd :)
  • Har du blogg, kan du oppnå et lodd ved å dele dette innlegget på bloggen :)
  • Altså får du to lodd, om du gjør begge deler ;)
Når dere har delt innlegget mitt, så legg igjen en kommentar inne på siden min :) Trykk gjerne liker når du først er der inne også :D Eller som kommentar på dette innlegget :) Gjerne med link til deres innlegg :) 

Bildet i dette innlegget, blir give away gaven :) Jeg har ikke sydd noen kanter eller noe så langt. Dette fordi jeg vil la vinneren avgjøre dette. Noen vil kanskje velge å ha det i ramme, mens noen vil ha beslag :) Når vinneren har bestemt seg, syr jeg eventuelt inn kantene :)

Trekning av vinner blir gjort fredag 10.mai kl.22.00 :)




6 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei:)

Jeg vil gjerne være med og prøve lykken i give away´en din:)
Broderiet er nydelig!

Siden jeg ikke har fjesbok så blir det 1 lodd på meg.

Ha en fin kveld!:)

*Klem*

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Nydelig premie! Delt på facebook!

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Delt på facebook, et lykkelodd til meg:) utrolig flott bilde:)
Ha en fin kveld:)
MVH.
Elini:)
(elini@hotmail.no)

Anonym sa...

Er med å prøver lykken her :)
Liker og Delt på Facebook :)

Mvh Anita
kvalheimsjenta@gmail.com

Anonym sa...

Vil veldig gjerne få lov å være med, håper på et lodd, har delt innlegget til min FB. Bildet er utolig vakkert, må ha vært mye arbeid for deg!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Nina Aasheim sa...

Så koselig at det kom noen flere med her :)
En del arbeid er det med brodering, men jeg stor koser meg når jeg sitter med et broderi :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)