fredag 3. mai 2013

Er vi virkelig i mai???

Når jeg ser ut altandøren her hos meg på Laksevåg, så begynner jeg virkelig å lure på om det virkelig er mai vi har kommet til...
I mai måned forventer vi, i alle fall jeg vårlig vær, og ikke snø.. Jaja, ikke annet å gjøre, enn å håpe at det er vinterens siste krampetrekk :)

Mitt største håp nå som været har vist seg fra denne siden, er at alle med sommerdekk lar bilen stå i ro!!!!

Ønsker dere alle sammen en fin dag videre :) Selv setter jeg meg godt til rette i sofaen, og broderer litt :)



3 kommentarer:

minhverdagsblogg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
minhverdagsblogg sa...

Har dere fått snø?!!!Får håpe denne ikke blir liggende så lenge:-)Her har vi ikke fått noe mer snø. Idag har det vært overskyet,men nå ser vi sola:-)

God helg:-)

♥ Mys ♥ sa...

Hei! :)

Ja vi kan virkelig lure på om vi er i mai. Kaldt og guffent her, men heldigvis ikke kommet mer snø. Regnet tidligere, men opphold nå:) Skal benytte sjansen å gå en tur mens det ikke regner.

Håper du får en flott dag videre!

*Klem fra meg*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)