søndag 26. mai 2013

En kjempefin søndag :)

I dag ble Roy og jeg enig om at vi skulle komme oss ut og nyte det fine været her i Bergen :) Så i stedet for å ta den vanlige trasen herfra og til sentrum, så gikk vi en litt lengre runde :) 
Vel over Puddefjordsbroen ble vi å gå en annen vei enn vanlig :) Vi havnet dermed bort ved Dragefjellsbakken :) 

Da var vi såpass nærme Verftet, at vi likså godt gikk innover dit :) Derfra fikk jeg et fint bilde av Hurtigruten, som var på vei inn til kai :) Vi fikk videre opp i Nordnesparken, og gikk runden rundt dit...;)

Derfra kom vi da mot Fisketorget og Bryggen, og der fikk jeg tatt et utrolig fint bilde av Statsraad Lehmkuhl :) Er nesten så jeg kunne tenkt meg å gjøre dette om til et broderimønster, he he :)

Da Roy og jeg var vel nede på Bryggen ringte min far :) Vi ble enige om at vi skulle stå i ro, og så skulle han og min mor komme dit hvor vi var :) Dermed ble vi sittende nede ved Bryggen hvor vi koste oss med hver vår softis :) 

På vei hjemover igjen måtte vi stoppe opp ved Torgallmenningen, for vi måtte bare høre på disse indianerne som spilte musikk :) Det er så fint å høre på panfløyte musikk syns jeg :)

Nå skal resten av dagen brukes til data, brodering og litt husarbeid tenker jeg :) Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin søndag :)




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)