mandag 27. mai 2013

Da har jeg bestilt nytt broderi :)

På turen i går fikk jeg tatt (som dere kanskje så i forrige innlegg) noen fine bilder. Blant annet dette motivet av Statsraad Lehmkuhl :) I går ble det så jeg sendte det inn, og venter nå på å få det tilbake som broderimønster :)

Fra tidligere av har jeg fått et broderimønster av Hurtigruta :) Jeg har funnet fram aida og alle trådene, for jeg har så lyst til å begynne på det... Nå har jeg vært flink så langt, og ikke kommet lengre, he-he :) Jeg vil jo aller helst bli ferdig med dette til Inger først :)


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)

Broderiet blir bare SÅ nydelig Nina:) Syns det er et utrolig koselig motiv:)

Så moro at du har bestilt nytt broderimønster. Har du gjort bildet av Statsraad Lehmkuhl tydeligere først - slik at du ser mer av Statsraaden, eller blir det slik vi ser bildet?

Håper du har hatte n fin kveld:)

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)