fredag 26. april 2013

Den største gleden man kan ha....

er å gjøre andre glad :) Og denne gleden satte seg i hodet mitt for vel to uker siden. 
Da satte jeg meg ned, og laget et kort til Inger, som jeg skulle sende med sammen med broderiet hennes. Det var i samme øyeblikk at jeg bestemte meg for å lage et ekstra kort...;) 

Jeg har nemlig en brevvenninne som jeg ville glede ekstra når jeg sendte brev til henne neste gang. Dette brevet mottok hun i dag, da sammen med kortet og litt skrivepapir :) Var egentlig bare et innfall jeg fikk, om at jeg ville gi henne denne gaven :) Grunnen er enkel og grei. Fordi hun er den hun er, så fortjente hun dette :) Gleden hun viste med kommentar på Facebook gledet meg ganske mye ja :) Gjør utrolig godt å vite at jeg gledet henne i dag..;)





2 kommentarer:

Heidi sa...

Hei

Ååhja.. Det kan jeg lov deg at du gledet meg masse :)

God klem <3

Nina Aasheim sa...

Da oppnådde jeg mitt mål :) Gleder meg å vite :D

God klem tilbake <3

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)