tirsdag 9. april 2013

Da har jeg funnet fram igjen....

Inger sitt broderi :) Nå som Norges kartet er ferdig, så skal jeg prioritere dette broderiet her :) Jeg er litt små irritert på enkelte av stingene, men jeg får håpe det retter seg ut etter hvert. Kan jo ikke sitte å brodere tre sting, rakne opp igjen to, for å rette på de igjen hele tiden. Prøver jo selvsagt en gang, men om de blir likedan, ja så får jeg jo ikke gjort noe mer med det.... Får satse på at de ikke blir så ille når jeg retter ut broderiet når det er ferdig :)



1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei Nina :)

Usj så ergelig med broderiet -
håper det blir bedre etterhvert:)
Hvordan står det til med deg?
Her går det fint. Imorra skal
Camilla og jeg på tur til Moss:)
Det snør det snør tidelibom....
Gjør ikke så mye egentlig, selv
om jeg venter fælt på våren, men
jeg syns så synd på dyra og
spesielt trekkfuglene :(

Ha en superduper dag!:)
*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)