tirsdag 5. mars 2013

Jeg har begynt å....

planlegge et nytt broderi her nå. Her for en uke siden, var jeg så heldig at jeg skulle få velge ut et broderimønster, av en hyggelig dame i en broderigruppe på Facebook :) Mitt valg falt på et motiv av hurtigruta :)

I midten av forrige uke, satte jeg med ned og bestilte alle trådene som jeg trenger til dette broderiet :) Og i dag kom de i posten :) Så nå er det bare å håpe at jeg har aida liggende... I verste fall får jeg nå bare bestille/kjøpe dette :)
Jeg skal nå ikke begynne på dette broderiet med det første, for jeg har en del annet jeg vil ha ferdig først...;) Det er nå kjekt å ha tingene i hus i alle fall :)


1 kommentar:

Anne Britt sa...

Iherdige du! Og så fint at du valgte Hurtigruta som motiv! Den må vi få se når den blir ferdig. Vi som har vokst opp med den, ønsker at den skal fortsette å tute. Jfr. facebook - gruppen: "La Hurtigruta tute". Jeg bare elsker den låta.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)