torsdag 14. mars 2013

Det pleier å gå bra, men...

ikke helt i dag... Siden jeg oppdaget nesten to liter melk i kjølkeskapet, som hadde holdbarhetsdato i dag, bestemte vi oss for å kutte ut i middag.. I stedet laget vi vaffelrøre, og koste oss med vafler i kveld :)

Siden det var nesten to liter melk, så ble det jo en god del røre, så jeg fortsatte å steke vafler, mens vi spiste :) Og vi sitter igjen med en del vafler, men det kunne nok ha blitt en del til.... 


Hadde det bare ikke vært for at jeg glemte av hele stekingen, da jeg ble opptatt med å fylle ut noen papirer til NAV.... Jammen godt jeg kom på det til slutt... Jeg ble litt stresset når jeg kom på vaffeljernet igjen kan man si, he he...:)

Jaja, vi har nå altså vafler til i morgen og vi :) Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld :)


2 kommentarer:

Annelen sa...

Hehe lett for å glømme når ein blir opptatt med noko anna ;)

minhverdagsblogg sa...

Dette så godt ut.Lurer på om det ikke blir vaffler her i helgen;-)

Håper nakken din er blitt bedre.

God helg.Klem

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)