torsdag 28. mars 2013

Dagen i dag....

har vært alt for rolig nesten... Både Roy og jeg har vært lat i dag... 
Roy laget nå en deilig middag da :) Indrefile stekt som medaljonger med fløtegratinerte poteter, salat, løk, championg og bernaisesaus :)

Foruten å ha spist denne gode middagen, har jeg ikke gjort stort annet enn å snoke inne på Facebook.... Og selvsagt brodert masse :) Snart ferdig med Norges kartet, om jeg fortsetter i samme tempo de neste dagene :) 






Jeg har nå også fått strikket bitte litt, men det går ganske så tregt med denne tunikaen... Får satse på at jeg får strikket litt mer i dagene som kommer :)


I morgen skal vi nå i alle fall komme oss ut ;D Planen er å gå ned til sentrum, for å se om vi finner en film å se på kinoen :) Ellers får vi se hva dagen bringer utenom det :)




3 kommentarer:

Annelen sa...

Må ikkje vere så streng med deg sjølv, av og til trenger man ein dag der ein kan late seg :) Men eg synst du har vore flink eg då, du har jo både brodert og strikka :) Og maten såg ganske god ut ;)
Klem Annelen

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)

Så flott broderiet blir:)
Og tunikaen ser også ut til å bli fin:) Flink du er:)

Idag har vi vært ute og gått tur,
som vi har gjort hver dag siste uka, er jo et fantastisk vær her for tiden:)
Gjelder å nyte det så lenge det
varer:)

Ønsker deg en fortsatt fin påske:)

*Klem fra Inger*

Ps! Mobiletuiet passet perfekt, er
bare på bildet jeg har latt litt av mobilen "titte ut".

Anna Therese sa...

Det er godt å være lat av og til også Nina <3 Maten ser kjempe god ut :)
I dag har vi hatt mamma og de på besøk, så nå er det vår tur til å kose oss med fløtegratinerte poteter og svinekjøtt :D
God påske til deg og Roy <3 Klem <3

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)