fredag 1. mars 2013

Da er det endelig helg....

og jeg skal nok stor kose meg :) De tre siste dagene har jeg jobbet i en barnehage her i nærområdet, og det har vært godt å ikke ha så lang arbeidsvei :) Jeg har virkelig nytt å være hjemme 20 minutter etter endt arbeidsdag... Neste uke skal jeg tilbake til barnehagen, hvor jeg har jobbet siden begynnelsen av januar :) Jeg trives veldig godt der, men minuset er den lange reisen... Jaja, trivselen er nå det viktigste :)
Nå i helgen skal jeg i alle fall få kost meg masse med mine tre prosjekter :) 


Broderiet til Inger nærmer seg virkelig slutten :) Jeg har noen halve sting igjen, og så er det noe attersting å få unna :)



Det har også blitt brodert litt på mitt neste broderi :) Jeg er ikke så glad i attersting, så kan være greit å ha noe annet å brodere på inni mellom :)

Med strikketøyet har det gått litt tregt, for jeg har ikke helt blitt enig med meg selv... Nå er i alle fall hjertene på plass, men jeg er ikke 100 % fornøyd. Det får nå bare være slik, så satser jeg på at kjolen blir fin til slutt :)

Til slutt vil jeg bare få ønske dere alle sammen en riktig god helg :D





1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg!

Så moro å høre at broderiet mitt nærmer seg slutten:) Har du prøvd deg på de franske knutene? (for var det ikke de som skulle være snø som daler?) Mareritt vil jeg tro...

Kan tenke meg at det var greier å jobbe i den bhg som er nærmere hjemme. Lang arbeidreise er noe herk!

Ellers da, noe nytt? En stund siden jeg har hørt noe fra deg.

Hvordan går det med utfordringen vår? Jeg prøvde å starte igår, men ga opp:(
Det som skulle bli første sida i almanakken min - ble konfirmasjonskort til Silje i stedet:)

Ønsker deg en kjempefin helg! Kos deg masse:)

*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)