fredag 29. mars 2013

China Palace :)

I dag begynte jeg dagen like sløv og lat som i går :( Har nok mye med at jeg har vært hjemme så lenge, og dermed har vært i lite aktivitet... Det er nesten så jeg gleder meg til påsken er over, og muligheten for å jobbe er her igjen...

Først ut på ettermiddagen kom Roy og meg oss ut.. Vi gikk mot sentrum, så det ble ikke så alt for mye spasering da, siden vi bor ganske nærme. Det var ikke mange menneskene å se, men kanskje ikke så rart siden det er påske.. Sikkert mange som har reist på fjellet i disse fine påskedager :)
I sentrum havnet vi på China Palace, hvor vi koste oss med en god middag :) De har så god mat der, og servicen er kjempe god :) Her har vi vært mange ganger, og til og med bryllupsdagen vår var vi der :) Trives veldig godt  der :)

Nå skal jeg snart finne sengen, og så får vi se hva morgendagen bringer :)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)