lørdag 9. mars 2013

Alle gode ting er tre....

heter det jo så fint.... Vel da får vi håpe at dette stemmer, for nå gir jeg snart opp...;( 
Først strikket jeg denne kjolen  i størrelse 5/6 etter en oppskrift, men følte at den var i minste laget.. I etter tid viser det seg at jeg har felt av for ermhul ca. 2 cm for tidlig. Allikevel syns jeg den ble for kort som kjole...

Så jeg fant en ny oppskrift for å bruke mål og maskeantall etter den, men laget mitt eget mønster... Altså striper og hjerter... Jeg ble nå ikke helt fornøyd med hjertene, og syns oppskriften virket ganske merkelig


I går var jeg på helgehandel, og kom over bladet "Allers Herlig Strikk", og der fant jeg en fin tunika med jakke... Så nå er jeg så vidt i gang med tunikaen, og håper altså at det skal gå bra denne gang :) Jeg vet ikke om jeg kommer til å strikke jakken, men det får nå tiden vise...

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)