torsdag 14. februar 2013

I og med at jeg har hatt så....

lite energi om ettermiddagene denne uken, så har det blitt så jeg har brodert en del.. Dette er det eneste jeg har orket å sette meg til med etter jobb om dagene. Gjett om jeg gleder meg til helg i morgen...;) Da skal jeg nyte den, og ikke minst få gjort litt andre ting i tillegg til å brodere :)


Ved å se på mønsteret her, så er det jammen ikke så mye igjen. Vel, en del er det jo, men i forhold til hva jeg har brodert så langt, så er jeg jo ganske nærme slutten, he-he...:D


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Broderiet blir sååå fint Nina *Ü*

Men hva er den styggedommen jeg ser i høyre hjørne på det nederste bildet??!!??

Ønsker deg en kjempefin helg!
Kos deg masse og nyt fridagene:)

*Klemmer fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)