søndag 3. februar 2013

Her har det gått unna...

med broderingen må jeg si, og det er så godt :) Jeg ser virkelig fram til den dagen jeg kan sende dette til Inger, og begynne på det neste, he he :) Jeg ivrig på å begynne på noe nytt? Nei, det kan jeg aldri tenke meg, he he :D


Ellers har jeg fått ryddet enda litt i kroken min, men det er ikke lett å få det slik jeg vil. Jeg har rett og slett alt for mye i forhold til plass, men det går nå :) I dag har jeg nå fått kommet i gang med to sider til dagboken min, og i morgen satser jeg på å få de ferdige :) Og helst får laget enda en til og :)

Ellers har min kjære mann vært flink i dag :) På torsdag kjøpte han en ny lampe til å ha her over stuebordet... Vi er veldig glad i den som vi hadde (denne som han holder på med her på bilde):
 Problemet var bare at hver gang man reiste seg, så dunket man bort i den :( Så nå hengte han altså opp en spotlight i stedet....






Ikke så fine disse her, men fy flate hvor godt opp den lyser da :) Herlig når jeg holder på å brodere for å si det slik :)

Vel, nå skal jeg sløve litt her ved dataen, før jeg finner sengen :) Skal tidlig opp og på jobb i morgen.. Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld :)


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei hei kjære venn :)

Hvordan står det til med deg?
Her går ting sin vante gang.

Jeg gleder meg også til du er ferdig med broderiet:))
Men du er da ikke ivrig på å starte
på nye prosjekter vel..hehe.. :)

Moro å høre at du holder på med dagboken - gleder meg til å se etterhvert. Har gjort litt i min
også, men det blir ikke slik jeg
hadde tenkt meg det, så det spørs nok om ikke jeg lager en ny variant neste måned.

Kjenner til det med å rydde og rydde i hobbykroken. Blir liksom aldri fornøyd, eller jo gjør jo det da, men vips så er det kommet noe mer i hus som også må ha plass og da starter omrokkeringen og kanskje blir det ikke så greit som sist og man flytter litt til på ting osv..osv.. Evighetsprosjekt.
Men når det er sagt så er det ikke bare negativt å rydde i scrappetinga - hjelper på kreativitieten også har jeg merket:) Og jammen dukker det ikke opp ting som var glemt også:)

Koselig med ny lampe, syns spotter er fine jeg:) Og ikke noe er bedre enn godt med lys så du kan brodere masse på broderiene mine...heheh:)

Ønsker deg en fin kveld!
*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)