lørdag 9. februar 2013

Det var nå som...

søren og :( I går kveld satte jeg meg til å feste trådene på kjolen jeg har holdt på med de siste ukene... Ble nå så og si fornøyd med resultatet, men syns nå kjolen var vel litt kort :( Jaja, jeg får nå bare strikke neste prosjekt og så se det an tenkte jeg, og begynte så vidt på en jakke...
Nå i morges fant jeg ut at jeg bare måtte dobbeltsjekke målene... Å ja, jeg har nok vært for ivrig...;( Ved deling til ermehul, har jeg delt 2 cm for tidlig, men det var meningen... Oppe på skuldrene der i mot, skulle jeg ha strikket 2 cm lengre enn hva jeg har gjort...;( Så da er det bare å rakne opp igjen trådfestene og avfellingen, og få strikket de resterende cm før jeg kan si meg ferdig med kjolen... Er så kjedelig med å rakne opp, men heldigvis er det ikke mye :)



1 kommentar:

Ranita sa...

Neeei så irriterende da :-( Men fin var den no da :-) Holder på med kjole jeg og. Skulle egentlig strikkes ovenfra og ned. Kom til felling under arm og oppdaget at jeg hadde glemt flere økninger :-P så rakk opp men startet på en annen kjole hihi

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)