søndag 17. februar 2013

Denne søndagen har vært...

fin, selv om den ikke ble helt som planlagt... Jeg fikk nå sovet litt lenge da, for jeg stod ikke opp før kl.10.00...;) Er jo nesten en sensasjon at jeg sover såpass lenge, he-he :) Første nedtur kom nå allerede en time senere, for da kom det en gjest hit som overhode ikke var velkommen?!?!? Nemlig et migreneanfall :( Dette ødelagte jo nesten to timer for mine planer om brevskriving... 

Jeg kom nå omsider i gang med brev, og fikk skrevet hele to brev, før neste nedtur kom.. Da var jeg nemlig tom for blekk, og dermed måtte jeg bare legge fra meg det tredje brevet. Jeg får bare håpe vi får blekkpatroner i hus ganske så fort, så jeg kan få skrevet flere brev :) Det kan være greit, for jeg har blitt hengende litt etter på brevfronten...



Meningen var jo at denne helgen skulle broderiet få en liten ferie, og jeg skulle skrive en god del brev. Siden denne planen ikke gikk som jeg ønsket, så har broderinålen nesten gått varm her, he-he :)
Vel, da vil jeg få ønske dere alle sammen en fortsatt fin søndagskveld :) :)



3 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei hei ! *Ü*

Hvordan står det til?
Leit å høre om "nedturene" som la en demper på planene dine i helga.

Hvordan er det med foten/hælen?

Håper du får en fin uke!:)

*Klem fra Inger*

♥ Mys ♥ sa...

Hei igjen :)

Glemte jo å si at det var bra for meg at du gikk tom for blekk slik at du fikk brodert mere på broderiet mitt istedet for brevskriving...hehe... :):):)

*Klem*

♥ Mys ♥ sa...

Og mens jeg har deg her...
Er det vinterferie hos dere også denne uka?
Ungene gledet seg veldig til litt fri fra skolen nå.
Silje og jeg har bakt grove rundstykker idag og jeg har laget hjemmelagede kjøttkaker til middag:)
Vi snakker om å dra på hytta, men ingenting er bestemt ennå.

*Kleeemz*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)