fredag 1. februar 2013

Da er det helg....


og for min del blir den litt lengre enn planen var... Måtte nemlig reise hjem midt under bussturen til gårsdagens arbeidsdag...;( Jaja, får trøste meg med, at de ønsker å ha meg videre i barnehagen fra mandag av :)



Nå går jeg inn i helgen med planer om masse håndarbeid :) Og i skrivende stund ser mine to prosjekter slik ut.. Jeg håper virkelig på å komme ganske så mye lengre på begge prosjektene :)


Da vil jeg få ønske dere alle sammen en riktig god helg :)


2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei :D

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:) Alltid koselig når du legger igjen en hilsen der:)

Gleder meg veldig til å se broderiet ferdig - ser kjempeflott ut til nå:)

Her blir det scrapping utover ettermiddagen, må få ferdig noen prosjekter til i morgen.

Du må kose deg masse i helga med brodering, strikking, god mat, snop og hva du måtte finne på:)

*Klem fra Inger*

♥ Mys ♥ sa...

..... og masse LYKKE TIL med
utfordringen vår .....

*Klem klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)