tirsdag 19. februar 2013

Å måtte være hjemme...

fra jobb er ikke noe kjekt ;( Kom meg på jobb i går, men måtte trekke meg ved lunsjtider... Får å være sikker på å være helt i form igjen, før jeg returnerer på jobb, så er jeg hjemme i dag også... 

Jeg skal nå få gjort litt fornuftig her hjemme, når jeg først er hjemme.. Problemet er bare at jeg er treg med å komme i gang... Hittil har det kun gått i brodering, så det har gått unna med vintermotivet :) Jeg har litt halve sting igjen, og har så vidt begynt med attersting :)



I tillegg klarte jeg ikke å dy meg, så jeg har så vidt begynt på enda et prosjekt :) Eneste minuset med mitt nye prosjekt, er at det er et ganske så stort lerret, og dermed ganske tungvint å holde syns jeg :(

Vel, da vil jeg få ønske dere alle sammen en fortsatt fin tirsdag :) Selv skal jeg ta meg i nakken, og komme i gang med husarbeid...


2 kommentarer:

Annelen sa...

Heisann :) Ønsker deg god bedring... Er ikkje så ofte inne og kommenterer her, men det er jo stadig nye prosjekt ser det ut som, flinka :) Det er no ikkje så kjekt med husarbeid når ein ikkje er heilt i form. Ha ein fin dag :) Klem

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)

Det var leit å høre at magen din har kranglet så du har vært hjemme fra jobb:( Ikke noe kjekt i det hele tatt. Masse god bedring:)
Fikk du vært hos legen med foten idag?

Moro at du har fått brodert en del da:) Og det er alltid moro å starte på et nytt broderi. Er det norgeskartet du har startet på? Det tror jeg kommer til å bli veldig flott:)

Ellers da? Noe nytt?

Jeg er igang med et nytt innlegg til bloggen min, men det er veeeeldig tregt nett her, så det er nesten håpløst å laste opp bilder:((

Håper du har hatt en fin kveld!:)

*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)