søndag 6. januar 2013

Hvem er synderen?

Jeg har overhode ikke funnet broderilysten her...;( Og så jeg som hadde store planer om å brodere masse i dag... Fikk nettopp brodert ferdig en tråd, men skulle så gjerne ha fått gjord mer. Jeg får håpe at synderen sender tilbake broderilysten til meg, slik at jeg får brodert mer i morgen :)


Strikkelysten derimot, har jeg hatt masse av i dag :) Det har gått utrolig tregt med det røde partiet, men nå er jeg heldigvis gjennom det. Nå er det litt mønster igjen, før armene skal på bolen :)


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei :)

Ja jeg er ikke synderen altså :)
Snakket jo om brodering selv, men siden jeg ikke har gjort noe av det idag så kan ikke jeg få skylda...hehe:)

Samsungen min er en Galaxy GIO S5660 og den måler 5,7 x 11 cm. Hadde vært supert om du fikk til et Marius-futteral til den:)

Nei nå er det best å finne senga, skal tidlig opp og på sykehuset med Silje i morgen.

Nattinatt.

*Klem Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)