lørdag 19. januar 2013

Her har vi hatt en koselig lørdag...



selv om det har blitt en del husarbeid... Eller det er nå Roy som har vært flinkest der da... Han tørket støv og var så effektiv, da han plutselig kom på en veldig god ide. Kjøkkenbordet vårt bruker vi jo sjelden og aldri, så han mente vi skulle finne fram scrapbookingutstyret mitt... Og nå er jeg etter hans ide, i gang med å gjøre dette bordet om til en scrappekrok :)


Nå i kveld har vi kost oss med tente stearinlys rundt om i leiligheten :) Og ikke minst med gode pitabrød til middag/kvelds :)

Da vil jeg til slutt få ønske dere alle sammen en fortsatt god kveld, og en riktig god helg videre :)



1 kommentar:

Anna Therese sa...

Så koselig :) Bruker aldri kjøkkenbordet vårt vi heller, så kanskje eg også skal gjøre om kjøkkenbordet til hobbykrok ;)
Vi har hatt en stille og rolig lørdag, og nå ser eg frem til ny uke :)
God natt <3 Klem <3

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)