lørdag 26. januar 2013

En kjempe fin lørdag med...

veldig god kveldsmat :) Tacogryterett fra toro, er jammen ikke ille det :) Og i kveld prøvde vi noe annet, etter forslaget bak på pakken :) Vi hadde med tacochips og rømme :)

Nå kan ikke John-Martin spise vanlig rømme, men må ha laktosefrie produkter... Noe som ikke er noe nytt med nærbutikken vår, er at dem er titt og ofte tom for diverse varer. I dag var dem altså tom for laktosefri rømme :( Hva søren kunne vi finne på da... Jo, han kunne ha klart seg uten rømme,  men så tenkte jeg på min søster. Hun er kokk, og flink med mat og ulike alternativer. Så hun anbefalte oss å kjøpe smørbar cheddar ost :) 
Så dette hadde John-Martin ved siden av sin mat, da i stedet for rømme...Jeg måtte jo smake litt jeg og, og vi likte den veldig godt begge to. Så denne kan det nok hende jeg kjøper flere ganger ja :)



Og nå koser jeg meg med nytrukket kaffe, og deilig brownies kake :)

Da vil jeg bare få ønske dere alle sammen en fortsatt fin kveld, og en god helg videre :)




2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

God kveld i stuen *Ü*

Tacogryta fra Toro er kjempegod og vi pleier også ha tacochips til:)
Rømme og/eller cheddar derimot - det holder vi oss langt unna:)

Brownies kaka så kjempedigg ut:)
Forrige helg bakte vi, Silje og jeg, brownies i langpanne - mm snadder:)
Stian lagde kringle med kanel og sukker, kjempegod. Han er utrolig flink til å bake - ordnet alt alene mens jeg var på scrappetreff:)

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

*Klem fra Inger*

Ranita sa...

Åååh, det så godt ut :-) Hvertfal det siste bilde hihi. Hmm, den osten der har jeg ikke sett.. Mon tro om den blir god i ostesaus!!
Ha en fin fin kveld :-)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)