søndag 9. desember 2012

Valgets kvaler :)

Så sitter jeg her, og har så lyst å få gjort ferdig et prosjekt, men klarer liksom ikke velge hvilket. Jeg har jo helst lyst å gjøre noe på alle prosjektene mine. I skrivende stund har jeg ikke mindre enn tre strikkeprosjekter på gang...
Det lilla bakerst er jeg egentlig bare så møkka lei, men ferdig må jeg ha det... Og helst i morgen den dag... Det andre prosjektet bak, begynte jeg på i går. Jeg fant ut at jeg vil strikke en genser til mitt tantebarn Angelica :) Det røde og hvite foran er tunikaen til meg selv, som jeg begynte på tidligere i høst...;)

Når det gjelder broderiet jeg er i gang med, så har det gått unna til tider... Akkurat nå er jeg i grunnen litt smålei dette.. Ikke lei broderiet direkte, men... I og med at jeg har brodert så mye julemotiv det siste halve året, så merker jeg det godt nå ja :( 

Så nå i kveld vurderer jeg sterkt å begynne på et nytt broderi.. Ikke for å glemme av julemotivet, men bare for å ha noe å brodere på i korte tider inni mellom... Jeg får se hva jeg bestemmer meg for...;)

Nå vil jeg ønsker dere alle sammen en fortsatt fin 2.søndag i advent :)



1 kommentar:

Ди Дракула sa...

Wow! This is the second scheme of Norway map, which I see.)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)