tirsdag 25. desember 2012

Min julaften...

 ble kjempe koselig :) Vi feiret julekvelden sammen med min familie oppe hos min søster og hennes familie :) Vi var åtte voksne, fem barn og mine to gutter :) Det ble med andre ord ganske livlig til tider, men det hører nå med syns jeg :)



Vi spiste deilig pinnekjøtt ved et fint pyntet bord :) Thordis og Roy var ganske heldige, for Anne-Mette hadde jammen meg laget ribbe til dem :)




Til og med julenissen kom på besøk til oss, og Ida ville veldig gjerne sitte på fanget hans :) Så da måtte vi jo få dette med oss, og på bilde :D




Jeg stor koste meg gjennom hele kvelden, og fikk mange fine gaver, både sammen med Roy og bare til meg selv :)

Fra John-Martin
Fra Steffen
Fra Mathilde



Fra Bjørg og Tom
Fra mine foreldre

Fra Roger, Thordis og jentene
Fra Leander

Fra min søster og familien

Denne fine jakken fikk jeg av Roy :)

Fra Inger

Nå bytter jeg julegave med noen av mine brevvenner også, og av dem fikk jeg også mye fint :)
Fra Andrea
Fra Hilde Kristin

Fra Ellen
Fra Kjersti

Fra Gunn-Helen

Fra Kine

Fra Hilde
Fra Lise


Jeg ble kjempe fornøyd med alle gavene :) Noen skal nytes av bare meg, sokkene blir nok tatt i bruk veldig snart, pynt er hengt opp og bøkene gleder jeg meg til å lese :)

Nå skal jeg bare få ryddet bitte litt her i huset, og så skal resten av denne 1.juledag bare nytes :) Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin jul :D






1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei!:)
Så koselig det ser ut til at dere hadde det hos din søster:)
Og mange flotte gaver har du fått:)
Ønsker deg en fortsatt fin jul!
*Klem fra meg*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)