lørdag 22. desember 2012

Julebaksten er i gang....

 her i huset også :) Som nevnt i forrige innlegg, så ble krumkakedeigen laget i morges... Først nå i kveld har jeg fått stekt de :) 
Så endelig har jeg fått brukt krumkakejernet, som vi fikk av mine foreldre i julegave i fjor :) Med andre ord, var det jammen på tide at jeg kom i gang og fikk prøvd det, he-he :) Nå må jeg uansett bruke det igjen i morgen, for krumkakene som ble stekt i dag, skal opp til min søster... 

Så for å ha noen her hjemme, er det bare å sette i gang igjen i morgen :)Ellers har jeg satt i gang deig til å lage serinakaker :) Disse er jeg veldig glad i :) Uten om disse to sortene tviler jeg på at det blir bakt noe mer.. Vi er i grunnen ikke noe storspisere på kaker her... Så med krumkaker, serinakaker og pepperkakene som jeg kjøpte i dag, så kommer vi nå langt vi :)



1 kommentar:

Anna Therese sa...

Krumkaker ser så gode ut, men er ikke så glad i de. Mamma lager de vert år,og eg prøver å like de vert år men NEI! Det er bare ikke noe godt :)
Men pepperkaker det er godt ;)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)