mandag 31. desember 2012

Enda et år er snart omme...

Det er utrolig hvor fort dette året har gått. Jeg synes i alle fall det. Føler jo nesten at vi ikke mer enn har begynt på 2012, og nå er det altså bare noen timer igjen...

Dette året har vært fylt med både opp- og nedturer, men det er nå bare slik det skal være. Jeg trøster meg nå med, at jeg har klart meg over de nedturene som har vært. Så lenge jeg ikke dør av de, så blir jeg bare sterkere, har jeg pleid å tenke :)



Innen håndarbeid har det stort sett gått unna, med enkelte dager inni mellom, hvor jeg ikke har orket så mye. Innen strikking, har jeg nå fått ferdig en del prosjekter :) 




I år som ellers, er det nok broderingen som har vært den største interessen min her. Jeg klarte å få ferdig 11 broderier, og er så godt i gang med det 12 :) 




Brevskrivingen min holder jeg også på med fortsatt, og vil nok ta denne hobbyen også med meg videre inn i 2013 :) Jeg har hatt perioder, hvor jeg har vurdert å kutte ut brevskrivingen, men jeg tror nok det alltid vil bli med tankene. 

Bloggingen min vil nok bli som den alltid har vært... Jeg har jo veldig lyst å kunne skrive litt hver dag, men det spørs vel. Nyttårsforsetter har jeg i utgangspunktet ikke, men kanskje jeg kan klare å blogge litt mer og bedre allikevel :)

Nyttårsforsetter har jeg som oftest hatt, men sjelden klart å gjennomføre de. Derfor velger jeg å stå over disse denne gang også. Selvsagt er det noen mål jeg vil klare i det kommende året, men tar heller gleden over de når jeg klarer de etter hvert :)

Så nå skal jeg nyte denne siste dagen i dette året, og håper dere andre også gjør det :) Ønsker dere alle sammen en kjempe fin dag, og ikke minst at dere får en kjempe fin feiring i kveld :) 

Til slutt vil jeg få ønske dere alle sammen en riktig godt nytt år :) Må 2013 bli et fint år for dere alle sammen...;)

3 kommentarer:

Anna Therese sa...

Godt nyttår Nina <3

Nina Aasheim sa...

Tusen takk Anna Therese :)

Anne Britt sa...

Ønsker dere et riktig godt nytt år.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)