søndag 2. desember 2012

En fin 1.søndag i advent....

og jeg ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld..;) Selv koser Steffen og jeg oss med datasurfing :) Jeg har nå kaffe i koppen min, mens jeg har laget kakao til ham... Det gjør seg med noe godt og varmt i koppen, når gradestokken viser -7 ute....

Tidligere i dag reiste John-Martin hjem til Norheimsund, og det er alltid like vemodig når han reiser herfra om søndagene. En times tid etter at han dro, var det Roy sin tur til å reise.. Han er nå tilbake i Krokeide, og kommer ikke hjem før på fredag igjen... Litt merkelig å stå på altanen og se ham trillende på kofferten opp bakken til bussen her...

Jeg ble nå ikke så lenge alene etter at Roy gikk, for Steffen kom fra jobb en liten stund senere. Så det er litt kjekt å ha selskap av han i kveld :) 
Nå har jeg satt meg opp for å være ledig til å jobbe mandag til og med torsdag, så nå er det bare å stå tidlig opp i morgen, og håpe at det er et oppdrag for meg :)

Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld :) Kose dere med dere måtte finne på å gjøre :) Selv skal jeg snart finne fram broderiet eller strikketøyet tenker jeg :)


4 kommentarer:

Anna Therese sa...

Ha en fin 1 søndag i advent du å <3

Nina Aasheim sa...

Tusen takk for det :)

♥ Mys ♥ sa...

Hei hei Nina :)
Hvordan står det til?
Her har vi fått snø og det er så koselig og julete ute, men kaaaldt. Gradestokken viste -10 tidligere ikveld og det er kaldt nok for en frysepinne som meg.
Ønsker deg en fin kveld videre!:)
*Klemmer fra meg*

Nina`s hverdagsliv sa...

Heia venn :)

Koselig lesning som vanlig inne på Bloggen din :) Åhhh nå er det kaldt ute... - 8,7 her oppe:( FRYSER.
Ønsker deg en riktig så god kveld videre og kos deg :) Klemmer fra Nina

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)