lørdag 22. desember 2012

Dette var jammen gøy :)

De som kjenner meg godt, vet at jeg er ikke den som steller alt for mye til på kjøkkenet.... Allikevel har jeg nå kost meg der i dag :) Først krumkakene, og jammen ble serinakakene gode også :) Så i morgen blir det nok mer baking tror jeg :) I alle fall må jeg bake krumkaker, men er store muligheter for at jeg lager flere serinakaker ja :D

Nå skal jeg legge meg til og sløve litt på sofaen, før jeg setter meg til med brodering og/eller strikking :) Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin bitte lille julaften :) :)


2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei:)

Så moro at julebaksten blir vellykket:D
Fikk laget julekaker igår og de ble kjempegode:D Lager kanskje et par til idag.
Blir grøtfest her etterhvert - hvem finner mandelen mon tro?
Ønsker deg en koselig lille julaften!

*Klem fra meg*

Anne Britt sa...

Jeg kan kjenne at kakene dine smelter i munnen bare ved å se på bildet! Kos dere på lillejulaften!

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)