fredag 16. november 2012

Trekning av Give away'en...;)

Det var jammen ikke mange som valgte å være med på GIVE AWAY'en jeg hadde for en to uker siden... Bare hele fire stykker, og jeg hadde altså tre gevinster... Derfor gjorde jeg trekningen ved at jeg plasserte de fire navnene på et ark med tallene 1, 2, 3 og 4 tilfeldig bak...

 Roy fikk selvsagt ikke se arket, men fikk æren av å si tre av disse fire tallene. Han valgte da 1,2, og 4. Dermed ble navnene på vinnerne funnet...;)

Jeg skrev så en ny lapp med vinnernavnene på, og ba Roy sette tall ved navnene :)




Samtidig skrev jeg opp gavene på et ark i ønsket rekkefølge....Da ble det så gaven med tallet 1 går til personen som hadde fått tallet 1 foran seg av Roy... 



Og dermed ble altså vinnerne med de ulike gavene slik:

Inger vant boken Gullkorn :)

Veronika er heldig vinner av kakeformene :)
Heidi ble vinner av boken Scrapbooking :)


Gratulerer jenter :) Håper gavene faller i smak :D



1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Jippi - jeg vant :D
Gleder meg masse til å motta gaven:)
Tusen tusen takk, Nina:)
Ønsker deg en super dag:)
*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)