torsdag 1. november 2012

GIVE AWAY :)

Boken : Gullkorn
Da har jeg passert 20.000 lesere på bloggen min, så jeg tenkte å ha en give away igjen :)  Trekningen vil bli søndag 11.november :)
Boken: Scrapbooking grunnbok
Alfabet til å bruke ved baking 


Jeg har bestemt meg for at det skal bli tre vinnere, og dere som er med, må gjerne skrive ned hvilken av premiene dere ønsker :)


Får å være med, må du trekke minst et lodd, men har altså mulighet for seks lodd :)

1 lodd: Skriv en kommentar til dette innlegget :)
2 lodd: Legg deg til som følger enten her på bloggen, eller på Facebooksiden min :)
3 lodd: Link til dette innlegget på bloggen din :)


2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei!
Jeg vil gjerne prøve lykken,
om det ikke er for seint da..
Gullkorn-boka ville jeg likt å vinne:)
Ha en fiiiin dag!
*Klem*

Heidi sa...

Hei

JEg vil delta..

Er følger på bloggen din og har kommentert her.
Legger ikke inn på bloggen min, da den foreløpig ikke er aktiv.

Klem..

PS: For min del er det akkurat det samme hva jeg vinner

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)