fredag 5. oktober 2012

Utrolig, men sant :)))


Jeg er endelig ferdig med genseren, som jeg begynte på her for en liten stund siden :) Det var jammen godt å feste den siste tråden :) Eller jeg har en tråd igjen, men den skal jeg feste når jeg har klart å bestemme meg helt angående halsen.. Blir ikke enig med meg selv, om den skal være slik den er, eller om jeg skal brette den dobbel... 


Nå er i alle fall buksen og genseren klar til å gies bort :) Vurderer å strikke lue også, men ikke helt bestemt meg enda...


2 kommentarer:

Ranita sa...

Kjempefint :-) flink du er. Jeg ville brettet ned hals ooog strikket lue til :-) lykke til med valget, flott var det uansett :-)

Nina Aasheim sa...

Tusen takk for tips og råd :)Og fine ord :D Ja, jeg heller selv mest mot å brette ned halsen :) Og det blir nok en lue også :) Nå er bare spørsmålet om den skal være ensfarget blå, eller om jeg skal pynte med samme bilmønster som på genseren :) Får se hva jeg blir enig med meg som i morgen, he he :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)