mandag 29. oktober 2012

Pakkingen går unna, men...


fy hvor sliten jeg er nå...;( Som mange av dere har fått med dere, så skal Roy og jeg flytte... Vi havner tilbake i leiligheten, som vi bodde i for fire år siden :) Nå blir det vemodig å flytte herfra, men situasjonen vår sier at vi må flytte... Og ikke noe er jo bedre enn at vi havner tilbake til et sted, hvor vi vet at vi vil trives like godt som her vi bor nå :)


I helgen fikk vi gjort om kontoret til lager, og det ble seende ut som her....




Og nå i kveld, har jeg trosset smerter og ømhet i rygg og ben, og fått pakket enda mer :) Det skal nå bli godt å bli ferdig, og komme i orden i neste leilighet....;)


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei Nina :)

Skjønner godt du er sliten og lei nå, pakking tar på, men snart er det over og dere kan nyte den nye leiligheten:)
Hehe...så du er lei julemotiv? Kan ikke skjønne det etter bare fem julestrømper *tjihi*
Bare tuller, hadde blitt møkkalei selv.
Blir kjempefint det bildet du holder på med nå:)
Ønsker deg en superfin dag og ta gjerne turen innom meg og se det superstilige bildet jeg fikk av Camilla til bursdagen min:)

*Klemmer fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)