lørdag 13. oktober 2012

Hjelpe meg.....

Det er jammen ikke bare bare å flytte, he he... Nå er vi i full sving med å organisere, eh prøve i alle fall. Vi var overhode ikke i tvil, da vi fikk vite om at det var ledig leilighet i en blokk, hvor vi har bodd tidligere... Nå er vi snart i full sving med å flytte, eller vi får nøkkelen til vår nye leilighet den 1.november. Så i går var jeg og hentet to kartonger på butikken her... Og i morges kom Magne og Steffen en kort tur innom med tre nye kartonger til oss...;)

Det kan jo være greit å få pakket mest mulig i alle fall :) Problemet er bare, at det jammen ikke er lett å sette i gang, når det ser ut som det gjør her i stuen vår, he he :)

Jeg får nå trøste meg med, at det skal nok se litt bedre ut her i løpet av dagen tenker jeg :) 

Vil nå få ønske dere alle sammen en fin lørdag, og en riktig god helg videre :)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)