fredag 12. oktober 2012

God helg alle sammen :)

Jeg har jo vært vikar i en barnehage nå denne uken, og skal være der ut måneden :) Det er kjempe koselig å være tilbake i denne barnehagen, men jammen var det godt med fri i dag, he he :) Nå er det nemlig planleggingsdag, og disse slipper jeg jo å være med på som vikar :)

Til tross for at jeg kunne ha sovet lenge i dag, så våknet jeg selvfølgelig alt for tidlig... Jaja, trøste meg med at da får jeg brukt mer tid på det jeg har lyst til :) Så nå i morges har det gått unna på julestrømpen jeg er i full sving med :) Skal bli kjempe godt å bli ferdig med den...;)

Ønsker dere alle sammen en kjempe fin fredag, og en kjempe god helg :) Selv skal jeg bruke helgen til å lade opp batteriene, brodere, strikke og ikke minst få begynt å pakke litt...;)




Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)