søndag 30. september 2012

Jeg vet jo søren ikke...

hva jeg skal begynne på, he-he :) Nå har jeg så mange prosjekter, som jeg har lyst å få ferdig :) Bilde viser bare en brøkdel av hva jeg har av nesten ferdige prosjekter... Riktig nok er pakkene pakket inn nå :)
Broderiet har jeg bare noe småplukk igjen på, mens den blå genseren mangler fire cm med vrangbord... Jeg håper virkelig at jeg rekker å få ferdig i alle fall genseren i dag :) Det lilla strikketøyet har jeg en del igjen på, og håper bare jeg får det ferdig så fort som mulig.. Kan være greit, siden jeg har enda flere ting å strikke, som må være ferdig før jul...;)
Brevet midt i der, skulle jeg også så gjerne ha fått skrevet i dag... Nei, min konklusjon er nok, at døgnet har alt for få timer...;)

Jaja, nå skal jeg sløve litt ved dataen, før jeg setter i gang med et av disse prosjektene mine :) Ønsker dere alle sammen en fin søndag :)


1 kommentar:

Anna Therese sa...

Hehe nei det skal ikke være lett :)
Har selv noen prosjekter som skulle vært ferdig, men kommer aldri så langt.
Teppe til mamma skulle jo ha vært ferdig i januar/Februar tidligere i år men eg har fremdeles litt igjen på det!!
Nei det skal ikke være lett :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)