søndag 30. september 2012

Jeg fikk ikke gjort

så mye av de prosjektene som jeg la ut i formiddag, men det er nå ikke noe å gjøre med... Da blir det bare mer på meg å gjøre i dagene framover... 
I ettermiddag fikk vi besøk av Marianne og Torgunnar, for jeg skal hjelpe henne med Mariusmønsteret :) Jeg har jo mer enn nok prosjekter egentlig, men kan jo ikke si nei til Marianne.... Hun er jo så snill, og jeg vet at hun hadde hjulpet meg, om jeg hadde trengt hjelp til noe :)

Ellers har jeg nå fått brodert bitte litt på det broderiet, som jeg holder på med om dagene :) Så nå er det ikke mye igjen :) 

Og ellers har jeg jo fått unna et brev etter at jeg skrev forrige innlegg..;) Så da har jeg jo fått gjort litt allikevel da :)

Nå skal jeg sløve litt her ved dataen en stund, før jeg etter hvert kryper under dynen... Jeg ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld :)










1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei Nina c",)

Hvordan står det til?
Lenge siden jeg har vært innom her nå:(
Ser ut til at du har nok å henge fingrene i fremover...hehe...
Døgnet skulle nok hatt flere timer for noen og enhver:)

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

*Klemmer fra meg*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)