fredag 21. september 2012

Endelig har jeg fått bakt....

gulrotkake :) Har jo smakt gulrotkake før, og hatt lyst til å bake det selv, men aldri kommet i gang... For noen uker siden, var Steffen og Ina her og bakte slik kake, og da fristet det så utrolig... Så i kveld, da jeg fikk lyst på noe godt, satte jeg likså godt i gang :)
Nå var jeg litt uheldig, for kaken var nok ikke helt kald da jeg tok krem på kaken, så den er ikke så stiv som den burde... Jaja, kaken blir nok spist allikevel tenker jeg :) 


Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin kveld, og en kjempe god kveld :)



2 kommentarer:

Anna Therese sa...

nam !! den så god ut :) god helg <3

Nina Aasheim sa...

Den var faktisk god også :) Eneste minuset var at kremen ble litt for flytende... Har til og med igjen kake til i morgen :)

God helg :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)