lørdag 25. august 2012

I går kveld gikk det unna her :)

Og det har det også gjort nå i morgentimene :) Jeg begynte jo på en bukse, og det første benet gikk grådig tregt :( Det andre benet har jeg strikket litt ivrigere på, så i morges fikk jeg endelig begynt på livet :)
Jeg har aldri strikket bukse før, bort sett fra for mange år siden. Da begynte jeg på en til eldstemann (som nå er 16 år), men den ble aldri gjort ferdig.. Det har gått med denne buksen her, men fysj hvor knotete å strikke nå når jeg tok begge bena på en pinne... Jaja, denne gang skal jeg i alle fall få fullført dette strikkeprosjektet :)



1 kommentar:

Anna Therese sa...

Effektiv du :) Eg har ikke orket å lage så mye i det siste.Men nå har det begynt å bli litt kaldere ute, så nå skal eg sitte i gang med få fullført teppe til mamma og noen nye luer :D

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)