lørdag 21. juli 2012

Slike ting kan jeg bare ikke like :(

Jeg har brodert på en bamse, og hatt en følelse av at noe har irritert meg. I går kveld fikk jeg brodert meg ned til nederste del av bamsen, og begynt så vidt på sjalet... Da tenkte jeg liksom ikke mer over det, men i morges da jeg skulle fortsette på sjalet, så tenker jeg over det igjen... Joda, jeg har målt ut fra midten, men fy hvor liten plass det er igjen på aidaen:( 





I morges har jeg telt meg ned, og fått begynt på nederste del av mønsteret....Og jeg har telt og telt og telt enda en gang, og det skal heldigvis gå...;) Det er ikke mye jeg har å gå på, og slikt liker jeg ikke... Jeg syns jammen dem kan beregne den aidaen litt bedre til tider... Nå har jeg heldigvis ikke opplevd dette ofte da, men fy hvor kjedelig de få gangene... Jeg skal nå få brodert mer i dag, så jeg virkelig får se med egne øyne, at det går... Kryss fingrene for meg da, he he :))




1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei Nina c",)

Hvordan står det til? Endelig har jeg fått somlet meg inn på bloggen din for å se oppdateringen på broderiet. Du har jo kommet godt på vei med det - kjempeflink er du:)

Gratulerer som vinner av heklet-lue give awayén - morsom lue:)

Det Norges-kart broderiet du har kjøpt var kjempefint. Et slikt kunne jeg tenkt meg også:)

Usj så kjedelig når aidaen ikke er mer enn akkurat størrelsen:( Håper det går greit - krysser fingrene for deg xxx

Ønsker deg en flott lørdag videre:)

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)