torsdag 12. juli 2012

Mine dager hos Inger :)

Da er jeg tilbake i hverdagen etter noen kjempe fine dager hos Inger :) Det var godt å komme hjem også da, selv om jeg stor koste meg hos henne...


Torsdag hentet hun meg på Kjevik flyplass, og så tok vi oss en tur til Sørlandssenteret :) Her ble det mye titting i butikker, og særlig i alle bokhandlerne :)) Vi er i grunnen glad i bøker begge to :) Jeg kjøpte meg nå en bok, som Inger anbefalte :))






Fredag var vi tilbake i Kristiansand, men da gikk vi i sentrum... Vi kom over et kjempe tilbud hos Bok & Media, hvor det var posesalg på bøker. Etter å ha fylt opp en pose med bøker til oss, med en verdi på kr.4517,- var vi ganske stolte... Vi betalte nemlig bare kr.125,- hver... Litt av et kupp :) 


Lørdag ble det så vi bare satt hjemme hos henne, for det var ikke særlig vær å reise rundt i. Søndag var solen tilbake, og da reiste vi et stykke, og så gikk hun og jeg en tur :) En kjempe fin tur, og det ble knipset litt på turen :) Her er noen få av bildene fra turen vår :)





















Mandag tok vi turen til Grimstad, og jeg måtte jo få knipset noen bilder derfra også :)







Tirsdag var vi tilbake til Sørlandssenteret, og da kjøpte jeg disse tre bøkene :)











Et søtt bilde jeg bare må legge ved her på slutten :) Jeg har i alle fall kost meg hos Inger, og gleder meg allerede til neste gang vi sees :) Enten det blir her hos meg, eller at jeg reiser til henne igjen :)



3 kommentarer:

Anna Therese sa...

Så mange fine bilder du har tatt :) Ser ut som om du har kost deg masse :)

Anne Britt sa...

Fin reportasje, og så fin bloggen din har blitt! Skulle gjerne sett hvilke bøker du har kjøpt. Syns jeg skimtet "Før jeg brenner ned", den er en av mine favorittbøker. Utrolig tilbud på de bøkene du fikk tak i! Og så har du tatt fine bilder. Sommerklem til dere to fra meg.

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk Anna Therese :) Ja, jeg koste meg masse på denne turen :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)