lørdag 14. juli 2012

Jeg vet å gi meg selv en jobb....

 Og jeg vet ikke om jeg klarer det denne gang, men jeg får nå bare gjøre det beste ut av det... Jeg har jo delvis lovet Inger at jeg skal ha hennes broderi ferdig til jul, og i tillegg til det har jeg jo to andre broderier som må være ferdig til da. 


Aller helst før jul og, for de to skal jo gjerne brukes i løpet av julen tenker jeg... Så i går kveld fant jeg ut at jeg bare måtte sette i gang med enda et broderi, så nå er jeg altså i gang med fire på en gang. Eller det fjerde (det jeg begynte på dagen før jeg reiste til Inger) blir nok lagt til sides... Det får nå jammen holde med tre om gangen, he he :) 


Jeg har også byttet litt i den utfordringen som jeg er med på inne på Hobbykrok1, så nå er broderiet til Inger og det nederste bilde kommet inn der... Er jo greiere å ha med broderier som man må få unna, enn dem det ikke haster med....;)



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)